Päiväkoti Linnunpesän henkilökunta

Henkilökunta

Linnunpesän toimintasisällöt

Päiväkodin johtaja: Niko Lehtola

Peipot (0-2-vuotiaat): 1 varhaiskasvatuksen opettaja ja 1varhaiskasvatuksen lastenhoitaja

Kiurut (2-4-vuotiaat): 2 varhaiskasvatuksen opettajaa ja 2 varhaiskasvatuksen lastenhoitajaa

Västäräkit (4-5-vuotiaat): 2 varhaiskasvatuksen opettajaa ja 2 varhaiskasvatuksen lastenhoitajaa

Keittiössä häärii oma kokki ja apukokki

Piritta

Olen lastentarhanopettajana Kiurut-ryhmässä. Sosionomiksi olen valmistunut vuonna 2013.

Johanna

Varhaiskasvatuksen opettaja/ (sosionomi) västäräkkien ryhmässä.

Aloitin työt Linnunpesässä 8/2016 vuosien varrella olen työskennellyt jokaisessa päiväkodin ryhmässä.
Koen päiväkoti työskentelyssä erityisen merkitykselliseksi tukea perheiden arkea ja olla mukana luomassa lapsille turvallista, kannustavaa ja positiivista kasvuympäristöä.

Niina

Olen aloittanut työt päiväkoti Linnunpesässä 2/2008 ja tällä hetkellä työskentelen Peippojen ryhmässä lastenhoitajana. Lähihoitajaksi olen valmistunut v. 1996.

Työssäni tykkään antaa syliä, hellyyttä ja hassutella lasten kanssa. Pyrin luomaan kiireettömän ja turvallisen ilmapiirin olemalla helposti lähestyttävä aikuinen. On huikeeta seurata lasten kehitystä, kasvua ja nähdä iloisia kasvoja onnistumisen kokemuksista.

Aila

Ryhmässä Västäräkit. Työtehtävät , ryhmäavustaja   , lomittaja , puhtaanapitotehtävät. Lempi ruokani on paistettu kala ja perunamuusi.

Katja

Toimin lähihoitajana Kiurujen ryhmässä. Aloitin työt Linnunpesässä 1/2011.

Parasta työssäni on nähdä lasten onnistumiset ja kehittyminen.
Toiminnalliset muskarit (laululeikit) ja perunat ja jauhelihakastike

Maarit

Hei, olen Maarit ja aloitin Kiuruissa päiväkotiapulaisena 1.2.2023. Omat lapseni ovat jo nuoria aikuisia. On ilo työskennellä lasten parissa.

Minna K. (Mimma)

Moi! Mä oon Minna K. paremmin talossa tunnetaan nimellä Mimma. Olen ammatiltani lähihoitaja ja aloittanut täällä työt kesällä 2009. Jokainen ryhmä on tullut tutuksi näiden vuosien aikana. Tällä hetkellä työskentelen Kiuruissa (2-4v). Olen persoonaltani sosiaalinen sekä iloinen ja kasvattajana tuon näitä sekä paljon syliä ja rakkautta lapsille, sillä jokainen lapsi on arvokas ja tärkeä ❤️

Minna

Lastenhoitaja Västäräkkien ryhmässä. Aloitin työt Linnunperässä 1/2011 eskariavustajana. Valmistuin lähihoitajaksi 2016. Mielestäni lapsen osallistaminen, yksilöllisyyden huomioiminen ja aikuisen aito läsnäolo on tärkeää päiväkotiarjessa. Tässä työssä parasta on nähdä lapsen kasvun ja kehityksen monet vaiheet ja on etuoikeutettua olla siinä mukana. Toivon, että jätän lapselle mieluisia kokemuksia, hetkiä ja turvallisen, lempeän muistijäljen päiväkotiajastaan.

Niko

Olen toiminut päiväkodin johtajana vuodesta 1998 lähtien. Tykkään työstäni. Joka päivä on erilainen. Hyvä työyhteisö, jossa taitavat ammattilaiset luovat vahvaa pohjaa päiväkodin työhön. Harrastan liikuntaa ja pidän sitä todella tärkeänä, jotta jaksan tehdä tätä työtä. Olen kiitollinen, kun saan tehdä töitä lasten eteen ja saan nähdä lasten kehittymisen ja kasvamisen päiväkodissamme kohti esikoulua ja koulua. Lisäksi pidän perheiden aitoa kohtaamista ja yhteistyötä tärkeänä.

Janika Hautaviita

Olen koulutukseltani lastentarhanopettaja ja luokanopettaja. Olen väitellyt kasvatustieteessä tohtoriksi vuonna 2012. Päiväkotiyrittäjänä olen toiminut veljeni Niko Lehtolan kanssa vuodesta 2008 lähtien (sukupolven vaihdos). Autan päiväkotimme henkilöstön pedagogisissa asioissa, osallistun henkilökunnan kehityskeskusteluihin, kuukausipalavereihin ja rekryyn. Olen kiitollinen meidän päiväkotimme laadukkaasta varhaiskasvatuksesta, iloisista lapsista ja tyytyväisistä perheistä. Kunnia tästä kuuluu meidän päiväkotimme rautaisille varhaiskasvatuksen ammattilaisille. Haluan kiittää vanhempiamme Mamma-Marleenaa ja Isi-Anttia, jotka tekivät aikanaan upean työn päiväkotiyrityksemme perustamisessa.

Petri Hautaviita

Olen Janikan aviomies. Koulutukseltani olen luokanopettaja ja toimin Kainaston koulun johtajana. Hoidan päiväkodin asiakaslaskutuksen.

Suvi

vastaava varhaiskasvatuksen opettaja

– Olen aloittanut työskentelyn Linnunpesässä kesätöillä 2004, tehden sen jälkeen sijaisuuksia ja jääden vakituiseksi 2007.

– Tällä hetkellä toimin kasvattajana Peippojen (alle 2-vuotiaat) ryhmässä. Kaikki ryhmät ovat kuitenkin tulleet vuosien mittaan tutuiksi.

– Minulle on tärkeää antaa lapsille turvallinen, kannustava ja kiireetön kasvuympäristö, huomioiden jokainen lapsi omana persoonanaan.

– Tykkään työssäni siitä, kun näen lasten innostumisen ja onnistumisen ilon. Kaikki luova tekeminen on mieleeni.

– Lempiruokaa Maritan lasagne tai kana ja riisi.

Marita Oravamäki

Ammatiltani olen suurtalouskokki. Työt päiväkodilla olen aloittanut vuonna 2002.

Ruuanlaiton lisäksi minua saattaa nähdä lasten parissa sijaishommissa.

Lempiruokaa on hyvä pihvi pippurikastikkeella.

Hae meille töihin!

Ilmoittaudu sijaiseksi lastenhoitoon!

Voit olla pätevä alan ammattilainen tai alalle suuntautunut opiskelija tai alan rautainen ex-ammattilainen.

Haemme kokkia päiväkodin omalle keittiölle kesän ajaksi 2022 sekä sijaiseksi muina aikoina!

Tiedustele lisää:

Niko Lehtola